Söndag

2013-03-10 | 20:32:14 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej, Söndag idag och jag har bara chillat hela dagen och kollat serier. Vid 5 drog jag till gymmet och körde en timmes spinning + squats med ammi och linnea. Superskönt efter att typ ha suttit stilla hela dagen.Igår så var jag ju som sagt hos nicolina på middag med ammi,annelie, johanna och nicolina. Vi åt jättegod mat och kollade på mellon och sen vid 11 drog vi till kim och var där hela kvällen med oss 5 och tobbe,emelie,anton,lillen,emelie och kim :) kom hem strax innan 3 och gick och la mig direkt.
Dagens form;) nej men det börjar se bra ut i alla fall men har en bit kvar tills jag är nöjd.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0