Sorry

2013-03-26 | 21:53:28 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Har varit sämst på att blogga igår och idag :/ Men igår var det skola och sen fys och efter det drog jag hem duschade och pluggade matte hela kvällen. Idag var det skola sen vid 2 drog jag till gymmet med jenny och när vi var där kom malin också, körde fokus på mage och rumpa idag. Var väl där i typ 2 timmar, oj kändes inte alls som så länge. Kom hem vid kvart i 5 och då åt och duschade jag och ända sen dess har jag faktiskt legat i min säng och pluggat matte :p Har fortfarande lite kvar men det hinner jag nog göra ikväll. Har ju matte prov både imorgon och på torsdag :s
"vår" bild från imorse, åh vad fint väder det var !
belönade min pluggning med lite glass och jordgubbar :p
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0