SpinnOnsdag

2013-03-27 | 20:29:39 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Heeej, Onsdag och min dag har bestått av skola, spinn, sola, dusch och nu godis och lite plugg. Svänge förbi ica på vägen hem från solandet och köpte lite melonisar. Matte provet idag gick åt helvete och orkar ine tänka på det ush.. Imorgon är det skola och sne när jag slutar ska jag till gymemt och sen på kvällen ska jag mysa med malin och emelie :) På fredag är det lov och förhoppnings vis hinner jag till gymmet på morgonen för vid 3 ska jag på middag  hos farmor och farfar. Beställde lite kläder igår som jag tänkte visa, allt från H&M, hoppas att det kommer snart ! :) 
 
Detta var det jag beställde är även supersugen på att köpa dessa löpartights här under, så himla snygga plus att jag behöver ett par långa då mina slutar under knäna och kan aldrig använda de utomhus nu när det är kallt :p
också från H&M och de kostar 299:-
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0