Sunday

2013-03-24 | 12:33:00 | Kategori: Madde | 1 kommentarer
Förlåt för den dåliga uppdateringen men i fredags så var jag väldigt upptagen och även igår så hade jag ett tidspressat schema och var jäkligt trött så det blev ingen uppdatering från mig. I fredags så föra vi i stan och sen så drog vi på lokalfest och det blev lyckat. Jag och Jonte kom hem runt 2 tiden och åt lite för att sedan sova. Gårdagen spenderades till en början hemma hos Jonte och vi tog det bara lugnt och chillade. Jag fick sjuss hem runt halv 5 och sov då ett tag, åt, bytte om och gick hem till Malin och hade myskväll. Vi pratade, kollade på 'Snow white and the huntsman' och åt popcorn. Jag var hemma runt halv 12 och fixade iordning mig och sov. Idag så vaknade jag hyfsat tidigt, runt halv 10, och åt frukost och nu så har jag sminkat mig och sånt då jag snart ska åka till Haninge med Jonte för att köpa lite saker.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Jempalempa

haha gillar första bilden på dig!!

2013-03-24 @ 16:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0