Supernatural

2013-03-03 | 20:09:56 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Just nu i denna stund så sitter jag i min säng och kollar på 'Supernatural' som Jonte fick mig att börja följa, det är faktiskt skitbra. Dock lite läskigt att kolla på själv ibland (lol) då det är en skräck/fantasy/drama serie men ja det är en serie som lätt är värd att följa. Det finns 8 säsonger så om man börjar följa den nu så har man lite att ta igen men ja. Själv är jag på sista avsnittet på säsong 5 men jag har inte sett första eller andra säsongen då jag började kolla på det med Jonte och han redan sett dom så jag började mitt i men det fungerar för mig ändå. 
Men igår så sov jag hos Jonte och vi myste med Godis och kollade på 'Supernatural* och sedan idag gjorde vi ungefär samma sak och sedan åkte jag hem i tid till middagen och så duschade jag efter det och nu sitter jag här i min säng. Jag fixade nyss en chai latte och smoothie så jag tänkte dricka upp dom, se klaet programmet och sedan plugga lite filmkunskap och sova.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0