Tandläkare-tisdag

2013-03-05 | 15:55:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Jag har inte varit i skolan idag då vi skulle på någon cirkus grej som låg en bra bit bort och eftersom att jag hade en tandläkartid vid 2 idag så det skulle vara jäkligt dumt att följa med dit då jag bara skulle hinna vara där i ungefär 10 minuter innan jag skulle behöva vända för att åka till tandläkaren. Men jag började då dagen med att äta lite frukost och sedan kollade jag på TV för att efter det åka till tandläkaren och där gick allt jättebra. Fick cred för att jag borstat tänderna så bra och hon sa att allt såg jättefint ut så jag är nöjd (dock blev hon lite bekymrad över min bebistand som dom flesta tandläkare brukar bli).
Igår så bloggade jag inte mycket eftersom att jag åkte till Jonte nästan direkt efter att jag slutat skolan och sedan spenderade jag resten av dagen/kvällen med honom, myyyysss!
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0