Thursday

2013-03-07 | 21:15:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Jag har inte bloggat mycket idag, rättare sagt inget hitills och förklaring till det är enkel, jag har inte haft mycket intressant att skriva om. Började skolan vid halv 9 och fick tillbaka mitt historiaprov som det visade sig att jag faktiskt fått A på så dagen började väldigt bra kan man säga. När skolan slutat så åkte jag till alleplan och gjorde lite ärenden, jag köpte bland annat naturgodis som jag faktiskt tyckte att jag förtjänat efter mitt underbara resultat på provet.Sedan dess att jag kom hem så har jag duschat, ätit och kollat på 'Supernatural'. Nu så ska jag fixa mina naglar och plugga lite inför mitt prov om filmgenrer som jag har imorgon, inte för att jag behöver plugga speciellt mycket då det är ett så att säga ett "lalligt" ämne.
 
Jag passade självklart på att skryta lite på instagram idag hehe
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0