Uppdatering

2013-03-01 | 12:16:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej tänkte berätta lite om gårdagen och kvällan innan det. Alltså mellan tisdag och onsdag sov jag hos Emelies mormor med några, var kul men blev dock inte så mycket sömn så var sjukt sliten igår. Var kvar där tills 12 igår och sedan drog jag hem. Följde med Emelie tillbaka dit för hon hade glömt en grej där sen tog jag en pw med Jenny. Sen gick vi hem till mig jag åt och fixade mig sen hem till henne och hon åt och efter det åkte vi in till stan för att kolla på bio. Vi såg filmen 'Ego', som var jättebra, super mysig film och killen som var med var skitsnygg. När den var slut åkte båda hem till sig och kom väl hem vid 12. Idag har jag pluggat och ska strax dra till gymmet så uppdaterar senare :)
Ego
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0