Veckans planer

2013-03-18 | 21:21:40 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Måndag(idag): Skola och fys och sen bara ta det lugnt.
Tisdag: Skola och slutar förhoppningsvis 12 och då ska jag gymma. Sen ska jag ha utvecklingssamtal halv 5 och klockan 8 ska jag kolla på när Hanviken spelar match.
Onsdag: Skola och slutar inte förens vid 5 och då ska jag till gymmet och dra på spinning med ammi och sen ska jag bara hem och duscha.
Torsdag: Skola och sen ska jag nog sola och sedan på kvällen har jag fotbollsträning.
Fredag: Skola och sedan ska jag hem fixa mig och sånt för att sen ska jag på lokalfest med massa.
Lördag: Ska nog bara ta det lugnt på dagen och sen på kvällen ska jag på tjejmiddag hos Jossan då hon fyller år snart och sedan ska vi dra på fest.
Söndag: Ska bara ta det lugnt på dagen och på kvällen blir det antingen fotbollsträning eller spinnpass på gymmet.
hahhah, en bild från i lördags hos martin på Michelle, Malin och jag :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0