16/5-13

2013-05-16 | 17:24:29 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Ja nu är det bara en dag kvar till helg (typ..) och gud vad jag har längtat. Jag är verkligen extremt, jäkla skittrött på skolan just nu och jag vill bara att sommarlovet ska börja. Den här dagen har varit sådär hittills, jag vaknade med huvudvärk men gick till skolan ändå i hopp om att huvudvärken skulle gå över men icke så efter 2 lektioner gav jag upp och begav mig hem. Sedan dess så har jag i princip bara sovit och ätit. Planerna för idag var att mysa med Jonte då vi har 9 månader idag men jag får inte tag i honom längre så dom planerna lär inte bli av längre. Istället så kommer troligen min kväll att spenderas med 'Game Of Thrones' och italienska glosor vilket ändå är helt okej.
 
Idag så fick jag även reda på den goda nyheten om att One Direction ska ha en till tour år 2014 vilket självklart glädjer mig förutom det faktum att jag är rikspank just nu och inte har råd att köpa biljetter om dom skulle släppas inom en snar framtid. Men nu ringer Jonte så jag ska svara och så får jag se hur kvällen blir.
 
Egopic från min instagram idag
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0