5th of may

2013-05-05 | 22:48:01 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Tjo bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
 
Nej men igår så sov jag ju hos Jonte. Vi hade det jättemysigt och bakade chokladkaka och gjorde varma mackor. Sedan kollade vi på första "Underworld" filmen och serien "Hemlock Grove". Idag så kollade vi också på film och sedan var jag tvungen att åka hem. Efter jag kom hem så har jag bara duschat, sett en film och kollat runt på datorn. Jag tänkte snart gå och lägga mig för trots att jag är ledig imorgon så måste jag gå upp tidigt pågrund av massa plugg, jag har 3 prov i italienska på tisdag vilket verkligen inte är mitt bästa ämne.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0