Blä

2013-05-05 | 23:18:49 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hejhej, igår drog jag ju till haninge med malin sen gymmet och sen hem duscha och på fest med några från min klass, festen var väl sådär :p Mycket folk men kände inga så var lite stelt och hade skitont i mitt öga hela kvällen och när jag kom hem insåg jag att jag hade fått ögoninflammation. Sov skitdåligt då såklart igårnatt.. Vaknade 5 gånger av at mitt öga klibbat igen och jag inte kunde se, usch ! Men så idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen, pluggat och läst lite typ. Gick ut en snabbis men då var solglasögonen på eftersom att mitt öga är helt rödsprängt, ser seriöst typ hög ut... Aja seg dag och har även jätteont i halsen men här kommer lite bilder :) som tur är, är jag faktiskt ledig imorgon så slipper smitta folk på min skola med mitt äckliga öga ;p
Mitt och jennys mys i fredags :) 
körde en timme på rullbandet igår på gymmet, superskönt !
Min supergoda frukost från igår, chokladhavre pannkakor:)
och sist, en vit kladdkaka som jag slängde ihop idag när jag var hemma :) 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0