Dog Days Are Over

2013-05-30 | 19:15:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Okej så det faktum att jag inte bloggat de senaste dagarna är rätt uppenbart. Såhär är det då att i tisdags så hade vi friidrottsdag i skolan och smidig som jag är ramlar jag så att jag får hjärnskakning, en stukad fot och några rejäla skrubbsår. Jag gick hem och spenderade resten av dagen i min säng. Jag ringde hit Jonte som kom och myste med mig och sedan sov här. Igår så var jag ledig men fick lov att gå upp tidigt ändå eftersom Jonte skulle till skolan, så jag höll honom sällskap medan han åt och sedan när han begett sig så gick jag och la mig i sängen igen och spenderande den resterande dagen där. Vid det här laget så började jag verkligen känna av att jag gjort illa mig vilket jag av någon konstig anledning inte gjort tidigare. Hade knappt haft ont men eftersom att jag nu hade det så var jag då tvungen att spendera dagen i sängen för att vila. Efter att Jonte hade slutat skolan så kom han tillbaka och myste med mig igen hihi.
 
Idag så fixade jag iordning mig och åkte till skolan bara för att sluta efter lite drygt 20 minuter så det kändes ju lite ovärt att jag åkte dit. Men jag fick i alla fall reda på att jag får ett A i slutbetyg i historia vilket jag verkligen inte förväntat mig så det var en väldigt positiv överraskning. Jag dödade lite tid med Emelie genom att tunnelbaneluffa då  vi väntade på att klockan skulle bli 10 då våra matkort börjar fungera. Sedan köpte vi lunch och åkte hem. Jag lade mig ute och solade några timmar och åt sedan middag. Sedan middagen så har jag kollat på Skins och en film vid namn "Cherrybomb" som Rupert Grint var med i. Nu så sitter jag och funderar på om jag ska göra en smoothie eller inte och när jag funderat klart så ska jag kolla på Skins.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0