:)

2013-05-03 | 19:15:00 | Kategori: Johanna | 1 kommentarer
Har tyvärr inte bloggat sen valborg men tänkte berätta om min valborg nu. Jag åt middag hemma och sedan vid 8 drog jag och mötte Elin, Jossan, Källan och Myran och sen drog vi hem till Jossan med några till innan vi drog vidare på en stor fest vid sågen. Det var en kul kväll och en bra fest med massa människor, det var väldigt blandat med människor men det slutade med att jag och Hannah sov hos Simon. På onsdagen vaknade vi upp hos Simon och började röra oss hemåt direkt. Jag gick och la mig och sola i det fina vädret och sedan på kvällen hade jag teori träning med fotbollen.
 
Igår var det skola och sedan drog jag hem och åt och sov och sedan bar det av till ip för fotbollsmatch. Den slutade med 1-1 men vi förtjänade verkligen att vinna. Vi gjorde ett till mål som domaren dömde bort för att hon TRODDE att det var hands men hon var inte helt säker utan blåste ifall att (som hon berättde för vår tränare efterårt...) Surt men,men. Idag gick jag upp, mådde skitdåligt och hade extremt ont i magen, trodde att jag skulel svimma ett tag men drog mig i alla fall till skolan då det var engelska nationella och när det var över var magontet borta. Ikväll ska jag bara vara hemma hos Jenny och ta det lugnt då jag är förkyld och verkligen inte pallar festa, kommer bli super mysigt och hon har köpt lite jordgubbar och sånt :) 
 
Emelie och jag från valborg, haha enda bilden på mig från den kvällen :) 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: Malcom b

Har du suddat bort drickan sötis? :p

2013-05-04 @ 11:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0