Game Of Thrones

2013-05-15 | 19:32:08 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Nu är det snart helg, tagga galet! Inte för att jag har så speciella planer förutom att gå på bio med Jonte på fredag men det är skönt att slippa skolan. Idag så har jag haft nationella prov i engelska vilket innebar att jag fick börja en timma tidigare än vanligt och provet gick inte speciellt bra dessutom, jag kunde bara inte koncentrera mig...
Men sedan fick jag goda nyheter då jag fick reda på att jag fått A på mitt tal i engelsa där jag jämförde kanadensares sociala normer med svenskars sociala normer, jag tyckte inte det gick så ra så jag vart väldigt glatt förvånad. Sedan på engelska lektionen så fick vi av någon anledning kolla på "Skins" vilket såklart var helt awesome, åh vad jag älskar den serien!
 
Efter skolan så mötte jag Sally vid hötorget och vi fikade och kollade runt lite på kläder, dock kunde jag inte köpa något eftersom att jag är så jäkla pank, men det är inte alltför lång tid kvar tills studiebidraget kommer. Nu så ska jag kolla ett avsnitt av "Game Of Thrones", duscha och läsa i en bok som jag ska diskutera imorgon men jag bloggar mer senare!
 
Sliten bild på en sliten mig, no make up wohoo
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0