Get Lucky

2013-05-25 | 19:10:05 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Idag är det lördag och dagen har spenderats ute i solen med världens bästa Jonte. Igår så slutade jag vid 4 efter att jag skrivit ett prov i historia som jag faktiskt blev riktigt nöjd med och även fått reda på att jag fick B på mitt prov i filmkunskap så det var en väldigt bra skoldag. Efter den bra dagen i skolan så åkte jag hem till Jonte och vi myxte, kollade på film och somnade runt 11.
 
Idag så har jag som sagt spenderat dagen ute med Jonte och jag har lyckats bränna mina axlar... Men nu så har jag precis duschat och ska snart klä på mig då jag ska ska träffa Malin om ett tag.
 
Här kommer 2 bilder från dagen, tagna från min instagram:
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0