Håltimme

2013-05-03 | 10:44:42 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Vi har haft nationella i engelska för en timma sen och nu har vi haft håltimme sen dess vilket inte är speciellt kul då det inte finns något att göra men men. Igår så var jag i skolan i en kvart bara då vi hade håltimme och sedan såå åkte jag till alléplan, uträttade lite ärenden och efter det åkte jag hem och pluggade. När jag pluggat klart så fixade jag iordning mig lite snabbt och mötte sedan upp Jonte i centrum. Jag följde med honom då han skulle klippa sig och sedan åkte vi hem till honom och myste hela kvällen.
 
Idag så slutar jag 4 och sedan ska jag hem duscha, sova lite och efter det träffa Jossi. Vi ska på fest och sedan så ska jag sova hos henne.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0