Helg

2013-05-17 | 19:14:54 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Heej, fredag idag vilket betyder helg :) Ska snart böeja fixa mig och tagga fest, vet inte hur länge jag blir ut ikväll då jag har match imorgon och inte känenr mig särskilt taggad på att festa :p Chill dag i skolan och det blev första shortsdagen för mig då det var cirka 20 grader idag, superskönt! Känns verkligen att det är sommarlov snart och de här sista veckorna kommer att vara fett chill, har dock några prov/examinationer kvar men jag kommer ha sjukt mycket håltimmar då vi istället för att kolla på film och lalala när alla prov är klara helt enkelt inte har de ämnena längre. T.ex. har inte jag någon svenska eller engelska fram tills 4 juni vilket betyder att jag på måndagar bara kommer att ha matte 9:20-10:50 på måndagar och sedan företagsekonomi vid 14:00 i en timme och sedan är jag ledig hela dagen. På torsdagar kommer jag också ha 2 timmar på morgonen och sen rast mellan 10:50-14:40. Kommer inte ha juridik heller efter nästa onsdag vilket ger mig sovmorgon på onsdagar till 12:40 och på fredagar till 09:45. Sedan komemr företagsekonomin och matten försvinna efter nästa vecka så kommer i princip vara ledig hela tiden :D
lite av dagens outfit och sen provade jag en av espresso house nya frapino, mango & mynta, den var helt okej men lite för mycket mynta och lite för lite mangosmak :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0