Miss Decibel

2013-05-13 | 20:48:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Idag har jag haft en ovanligt tung måndag med prov och annat tråkigt. Dagen började med att jag försov mig och hade 20 minuter på mig att göra iordning mig så jag fick stressa jättemycket. Sedan så var våra lektioner idag lite extra slöa och tråkiga av någon anledning och sedan hade jag även prov i ekonomi vilket gick sådär om jag ska vara ärlig.
 
Sedan skolan så har jag faktiskt inte gjort speciellt mycket. Jag har bara pillat lite på datorn, ätit, duschat och kollat på Game Of Thrones vilket jag även ska fortsätta med nu.
 
Imorgon så har jag som tur är bara en 30 minuterslektion med nationella muntliga i matematik och sedan slutar jag. Då ska jag förhoppningsvis träffa Jonte om han blivit frisk och annars så har jag ingen aning om vad jag ska göra. Det här var inte ett särskilt intressant inlägg men det blir så när mitt liv inte är särskilt intressant.
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0