Nöjd

2013-05-20 | 22:56:33 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Har haft en skön dag idag och vädret har varit underbart. Började med matte 9:20 och sen hade jag rast mellan 10:50 och 14:10 så då åkte jag hem och solade. Sedna åkte jag tillbaka till skolan och hade företagsekonomi och sen var det meningen att jag skulle till gymmet med ammi men hade sån brutal mensvärk så ville bara dö. Åkte hem istället, tog en ipren, soalde lite till, käkade innan jag drog tllgymemt vid 7 och mötte upp ammi och vi körde ett cirkelgym pass som var extra hårt. Fy fan vad lök det var men så himla värt. Sedan ååkte jag hem, duscha, slängde ihop en smoothie och nu har jag pluggat lite och tänkte strax gå och lägga mig, börjar 13:00 med 20 minuters lektion och sen har jag idrott 15:30 till 17:00 så kommer bli en chill dag igen och på kvällen är det fotbollsträning.
Bild på fredagens outfit när det var jättevarmt
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0