oups

2013-05-26 | 11:10:36 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Dålig uppdatering från mig den här helgen men i fredags slutade jag 12 och på kvällen var jag vid badstiegn ett tag men åkte hem ganska tidigt då jag hade match på lördagen. Igår hade jag alttså match, vi mötte stuvsta. På kvällen var jag astrött så stannde hemma och kollade på champions league finalen och när den var slut drog jag till vadstigen och mötte emma och malin. Chillade där hela kvällen och när de drog vidare drog jag hem för att jag fortfarande var trött efter matchen. Idag ska jag plugga och gå på middag hos farmor och farfar. Har 3 prov och en inlämning den här veckan :o
Ovisad egobild från valborg :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0