Plugg, plugg och ännu mer plugg!

2013-05-26 | 21:34:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Första hälften av denna dag spenderades med att mysa med Jonte som sov här. Vi har kollat på film, ätit kladdkaka, lagat mat och bara myst. Sedan har den resterande dagen spenderats med plugg då jag har en fördjupning i filmkunskap som ska skickas in 12:00 idag och jag är nu klar med den och känner mig hyfsat nöjd. Dock så är jag inte klar med allt plugg då jag även har en bok att läsa ut och även lite frågor om boken att besvara men sedan så är jag äntligen klar.
 
Därför så kommer inte jag att blogga något mer idag men imorgon så lovar jag att skriva flera inlägg (efter att jag kommit hem från Jonte som jag ska träffa efter skolan).
 
mysigast
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0