Resursdag

2013-05-06 | 21:16:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Idag så hade vi resursdag vilket för mig innebar ledigt. Jag har spenderat dagen med att kolla klart på "Hemlock Grove" i hopp om att kunna förstå mer av serien men även efter sista avsnittet så fattar jag i princip ingenting så jag rekommenderar inte er att se den, bara slöseri med tid. Sedan så har jag pluggat lite italienska, spenderat en timma i solen vilket ledde till att jag brände mig rejält på ryggen och sedan så har jag varit med Jonte. Vi gick till alléplan och köpte lite gott och drog sedan hem till mig och såg andra "Underworld" filmen som var lika bra som den första. Jonte drog hem för ungefär en halvtimma sedan och sedan dess så har jag gjort en liten "power-smoothie" av jordgubbar, kiwi, yogurt, banan och energidricka för att jag ska kunna orka plugga resten av kvällen. Det är italienska som står på schemat denna dag då jag har 2 prov i det imorgon och sedan ytterligare ett på onsdag, då är det även konsertdags, TAGGA!
 
oooopppss..
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0