Söndag

2013-05-19 | 19:19:58 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hejhej, den här helgen har bestått av fotboll och mys och liiite fest. I fredags drog jag hem till Synner som styrde och var där hela kvällen. Igår så vilade jag hela dagen och vid 4 drog jag till ip för att köra match. Riktigt sur match, vi spelade grymt och dominerade totalt och sen fick de in 2 rena turmål och vi förlora. Känns så jävla surt att förlora när man spelar så mycket bättre :( På kvällen var jag hemma och kollade eurovision och jennny kom hit. Idag har jag pluggat hela förmiddagen och vid 3 drog jag till ip för att spela match, igen. Idag mötte vi Lidingö C som består av gamla allsvenska spelare och det var seriöst inte en enda som var under 30 typ och deras anfallare var helt seriöst över 2 m lång, jätte. Men de är tydligen ett superbra lag och det är jättelång kö till att få spela där och de leder serien vi kör i så vi hade inte så jätte stora förhoppningar men det gick faktiskt asbra! Vi spelade skitbra och när det var 10 minuter kvar ledde vi med 2-1 men såklart fick de in 1 skitmål och sista sekunderna så satte de ett till på en frispark osm var så hög så vår målvakt nådde tyvär inte den. Var en riktigt sur förlust igen då vi faktiskt presterade grymt bra men tyvärr hade vi inte turen på vår sida och samma var det igår... Nu ska jag i alla fall äta, plugga och kolla hockey resten av kvällen men hinner nog blogga 1 gång till :)
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0