Söndag

2013-05-12 | 17:49:37 | Kategori: Madde | 1 kommentarer
Då är det åter igen söndag vilket innebär skola imorgon, blää! Usch jag är så jäkla skoltrött just nu jag vill bara vara ledig. Igår så blev inte kvällen riktigt som plnerat men den var bra. Jag, Olivia och Jenny drog hem till Lucas på fest och där umgicks vi med massa sköna människor. Jonte var också hos Lucas och jag bestmde mig för att sova hemma hos honom. Idag har jag hitills bara myst hemma hos Jonte tills vid 4 då min pappa hämtade mig och nu sitter jag i soffan i mitt rum och ska börja plugga lite samhällskunskap och sedan kommer Jonte hit och så ska vi se en film.
 
Ja, det här var inte ett så jätteintressant inlägg, förlåt, men jag är lite stressad då jag verkligen behöver plugga men jag lovar att jag och Johanna kommer skärpa oss med uppdateringen!
 
Kommentarer från er Söta Läsare.
Postat av: anonyma emelie

OMG va fin varför har du inte den här bilden som varje profilbild på alla sociala medier ?!?!?!?!?!

2013-05-13 @ 11:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0