Teen Idle

2013-05-21 | 21:09:19 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Ja den här dagen har bara varit tråkig och sunkig. Jag började skolan vid 10 och slutade drygt 3 och under denna tid så hade vi 3 nationella prov i matematik vilket gick pinsamt dåligt för mig. Jag har aldrig haft en sådan här grov ångest efter prov förut men jag fick helt hjärnsläpp och glömde bort de mest simpla mattereglerna och ja, det hela gick käpprätt åt helvete för min del. Så mina ursprungliga planer om att träffa Jonte idag efter skolan blev inställda då jag mest kände för att spendera den resterande dagen med att ligga i min säng och tycka synd om mig själv som är så dålig på matte vilket är det jag då gjort idag. Åh jag skäms för jag hade VG+++++++++++ i matematik i 9:an och nu, mindre än 1 år senare, så har jag knappt godkänt.....
 
Aja som ni nog förstår så har jag inte speciellt mycket intressant att skriva om då jag troligen haft den mest ointressanta dagen någonsin.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0