#thatPower

2013-05-07 | 17:36:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Den här tisdagen har hitills varit helt okej trots 3 "nationella" prov i italienska som gick sådär, på det muntliga började jag helt plötsligt snacka spanska vilket inte var så jättebra. Förstår inte ens hur jag kunde blanda in spanska då jag inteläst det språket på flera år....
 
Efter skolan så åkte jag hem och chillade i solen ett tag och sedan åkte jag till centrum med Jossi och fixade lite grejer. Jonte mötte upp oss och så tog vi en mysig fika med ischai och frapino. Efter att vi fikat klart så åkte jag och Jossi till alléplan en snabbis och sedan gick jag hem och nu sitter jag här i min säng och tänkte kolla runt lite på twitter, tumblr och facebook och sedan måste jag tyvärr plugga italienska, bläääää.
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0