tröttis

2013-05-14 | 19:35:14 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hejhej, är superseg och trött idag och det blev ju inte bättre av att vädret varit sämst största delen av dagen. SKönt att det är borta nu i alla fall då jag ska ha träning om en halvtimme :) Men idag har jag i alla all haft skola mellan 10:15- 15:15. Höll på med ett grupparbete hela dagen och det var ganska chill: när jag kom hem slängde jag ihop en kiwi smoothie och kollade på biggest loser. Efter det åt jag middag och sen dess har jag sovit och läst en bok som jag var tvungen att läsaklart inför torsdag då jag ska jämföra två böcker med samma tema. Jag ska jämföra svinalängorna och pojken som kallades det :) men nu ska jag fixa mig inför träningen. Får se om jag hinner blogga när jag kommer hem då jag har nationella imorn 8:30 så behöver gå och lägga mig i tid :)
Min fräscha kiwismoothie som jag slängde ihop ;)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0