Undressed

2013-05-19 | 13:01:24 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Förlåt för bristen av blogginlägg från min sida de senaste 2 dagarna. I fredags så skyndade jag mig hem direkt efter skolan för att duscha, fixa iordning mig och packa. Sedan kom Jonte hit och så åt vi middag och efter det så åkte vi in till Hötorget för att se på bio. Vi såg på nya Star Trek filmen som var väldigt bra, jag har börjat uppskatta 3D film på senaste tiden. Tidigare tyckte jag bara att det var onödigt med 3D men nu tycker jag att det är väldigt bra. Efter bion så åkte vi hem till Jonte och så sovag där. 
 
Igår så mycte jag med Jonte uner dagen och vi åkte bland annat och fikade i centrum. Senare på kvällen så mötte jag upp Jossi och Malin och drog till skrubba. Där chillade vi ett tag med lite andra trevliga människor för att sedan åka in till stan på fest. Festen var helt okej, inte världens bästa drag precis men ja, den var okej. Jag kom hem därifrån runt 2 och gick direkt och la mig.
 
Nu sitter jag i min säng med färg i håret då min mormor är här för att färga min utväxt och sedan även klippa mig. Jag har bestämt mig för att klippa av en bra bit av mitt hår då jag tröttnat på mitt lång hår. Sedan är det bara jobbat med långt hår på sommaren då det är så jäkla varmt och lökigt.
 
Skrubba igår
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0