Chill

2013-11-27 | 21:21:52 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Den här veckan har verkligen varit sjukt skön, har nästan inga läxor och igår fick jag slua tidigare trots att jag bara hade enlektio nså var bara i skolan en timme. Idag slutade jag 20 över 1 och sen dess har jag gymmat, kollat på film, läst en bok och nu kollar jag på the originials och sen ska jag även städa lite. Juste är även ledig på fredag vilket gör min vecka ännu skönare, känns så konstigt att inte ha så mycket läxor, komemr låta konstigt men är nästan tråkigt alltså inte att jag inte har läxor men nu när jag inte haft så mycket plugg så har jag märkt att jag har typ ingenting att göra i veckorna förutom plugg, gym och fotboll :p men, men ska inte klaga ;)
Gårdagens facelook 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0