En lugn tisdag

2013-11-12 | 16:39:06 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Idag har jag endast haft ett 45 minuter långt bokseminarium i skolan så började alltså 14.30 och slutade 15:15 vilket såklart var otroligt skönt. I och emd dtt aså bestämde jag mig igår för att sova hos Jonte så jag vaknade upp hemma hos honom imorse och åkte sedan hem. Väl hemma åt jag lite frukost och låg och halvsov framför Hobbit-filmen för att sedan fixa iordning mig lite, plugga inför seminariet och bege mig till skolan. Seminariet givk väl helt okej men kommer defintivt inte få A vilket var det jag strävade efter då jag inte riktigt tänkt över boken tillräckligt mycket. Men nu är jag i alla fall hemma och har precis städat mitt rum lite och resten av denna dag ska spenderas med att plugga och ta detlite lugnt.
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0