Lördag

2013-11-24 | 00:46:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Jag ber väldigt mycket om ursäkt för min brist på bloggning de senaste dagarna. Det har inte hänt något speciellt under de dagar jag inte bloggat utan jag har, som vanligt, umgåtts med lite kompisar, myst med Jonathan, pluggat osv. Igår så fikade jag med Malin och Jossi på café 60 efter skolan vilket var väldigt trevligt. Var en random, utländsk kille som satte sig med oss och pratade vilket var lite kul. Idag så har jag degat framför datorn och sedan gick jag och familjen hem till min farmor och farfar för att fira min kusin Robert som fyllt 18 nu i veckan. Det var väldigt trevligt och bjöds på mycket god mat och efterrätt. Jag åkte direkt hem till Jonte efter det och har myst här hemm hos honom i några timmar nu och nu så ska vi gå till sängs och sätta på en film.
 
 
Hallon- och limecheesecake
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0