Prao

2013-11-16 | 12:20:32 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Sorry att jag inte bloggat på hela veckan men har haft prao så har gått upp 06:15 varje dag och sen har jag varit supertrött när jag kommit hem. Har praoat på TBTs huvudkontor och det var jättekul! Alla var supertrevliga och har trivts så himla bra. Har fått vara med på jättemånga olika saker och lärt mig jättemycket. Är verkligen nöjd! Det bästa med praoen var att alla var så trevliga och det var alltid jättebra stämning. Har mest fått göra/varit med på saker som hade med ekonomi och marknadsföring och göra då det är den linjen jag går och har aldrig gjort något sånt tidigare men nu efter att ha provat på känner jag verkligen att det är någonting jag skulle kunna hålla på med i framtiden :) Enda som är tråkigt är att det är över nu, var bara prao en vecka :/ Idag har jag i alla fall träning vid 2 och senare ska jag vara med jenny :)
Me för någon dag sen
 En bild från utsikten på vårt hotell i palma i somras, åh vad jag saknar !
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0