Sjukling

2013-11-29 | 19:07:57 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hejhej, har inte bloggat sen i onsdags men gårdagen spenderades i skolan och sen lite senare på kvällen hade jag utmohusträning. Jag är ju som sagt ledig idag och tror ni inte att jag vaknar upp vid 9 och är super förkyld efter gårdagens träning, hade jätte ont i halsen och jag som har fotbollscup imorgon !! Seriöst så himla tråkigt men drack te hela morgonen och vid 2 åkte jag in till stan med madde och tog en fika med gabbi och fick även med mig lite smågrejer hem. Kom hem vid 6 och nu har jag ötit middag och ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt då jag eventuellt har cup 07:30 imorgon på morgonen.
Denna och ett vitt nagellack fick följa med, hoppas att det funkar :) 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0