Tisdag

2013-11-05 | 22:48:17 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Jag vet, jag har inte bloggat på ett bra tag och har faktiskt ingen rimlig ursäkt till varför då jag helt enkelt bara inte tänkt på att blogga. Men lovet spenderades med jobb, Jonathan, kompisar, serie-tittande och på slutet även en halloweenfest. Nu är ju dock det korta lovet över och skolan har börjat igen och fy fasen vad skoltrött jag är, har verkligen noll motivation kvar, speciellt inte till att plugga hemma. Jag får försöka bättre mig lite och hitta på något sätt att motivera mig själv bättre, någon som har några tips?
 
Idag så spenderades början av dagen i skolan och sen jag åkte hem när vi sluta så har jag kollat klart på säsong 2 av american horror story, pluggat matte & svenska, spelat lite LoL, duschat och segat mig. Nu sitter jag i min säng, redo att plugga ännu lite mer svenska då ja har en uppsats imorgon.
Har inget mer att skriva om nu så hejdå!
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0