Trött

2013-11-07 | 23:02:51 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Blev sen bloggning idag då jag enda sen jag kom hem från skolan bara sovit och pluggat, har samhälleprov imorgon :s Hade så brutal huvudvärk när jag kom hem så kunde verkligen inte göra någonting förutom att försöka sova bort den så missade min träning :s Missade träningen i tisdags också eftersom att jag var så frustrerad efter mitt tal, då jag råkade få blackout, så jag drog til gymmet och tog ut all min frustration på mina ben och rumpa så var helt slut sen. Men imorgon är det fredag och får se vad som händer, inget klart än :)
Har inge nytt så här kommer en gammal egopic för någon månad sen 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0