typ lördag fast fredag

2013-11-29 | 20:37:32 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Jag har haft mycket plugg den här veckan därav dålig uppdatering här på bloggen. Igår så var jag i alla fall ledig vilket var otroligt skönt, tror hela tiden att det är lördag idag men så kommer jag på att det är fredag och att det är ytterligare två dagar kvar av helgen. Igår så sov jag i alla fall hos Jonte och jag hjälpte honom med hans läxa och sedan så bakade vi kärleksmums, kollade lite på film och sov. Idag så myste jag och Jonte hela morgonen och sen vid 1 tiden så åkte jag in mot stan för att möta min syrra och gabbi och så tog vi en riktigt lång, trevlig fika och kollade även i lite affärer på slutet. Jag fick med mig ett torrschampoo från Batiste som det var rabatt på och även ett jättefint läppstift, har verkligen letat efter ett bra läppstift ett tag nu så kändes skönt att hitta ett som jag gillade. Jag och Johanna kom hem därifrån runt 6 och åt då middag. Nu ska jag spendera resten av kvällen hemma då jag har en väldigt stor skivuppgift i idrott som ska in idag som jag inte ens börjat på. Men nu ska jag kolla lite på Idol så hejdå!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0