Bangerz

2013-10-07 | 21:45:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
wooopsieee glömt bort bloggen några dagar nu, ber om ursäkt för det! Helgen spenderades först med Karl, Jossi, Malin och Tomaz, vi tog det bara lugnt hemma hos Malin. Sedan så spenderades lördagen med Jonte och vi skulle egentligen "lana" men det slutade med att vi spelade cod 2 gånger och eftersom Jonathan är en så bra förlorare så blev han absolut inte arg när jag råka trycka på fel knappar (jag är ironisk för dom som inte förstod det), så ja det var inget för oss och sen var båda väldigt trötta så kvällen slutade med att vi såg en halv film och låg i hans säng och lyssnade på musik, mys! I söndags så slingade jag mitt hår lite, inte så jättestor skillnad men blev som jag ville ha det och sedan pluggade jag bara till mitt tal som jag förövrigt hade idag och det gick sådär.... Kan verkligen inte hjälpa det men blir så sjukt nervös när jag ska prata inför en grupp sådär, även fastän jag hade memorerat varenda ord och kunde hela talet utantill så lyckades jag tappa bort mig och var riktigt skakig på rösten, men what the hell, det är över nu i alla fall.
 
Idag så har jag då varit i skolan, hade som sagt det där talet och fick även tillbaka 2 prov som gick helt ok. Efter skolan så mötte jag Jonte och vi åkte hem till honom, vi gjorde inte speciellt mycket då han mådde sådär, jag låg typ bara bredvid honom och höll han sällskap medan han sov. Jag kom hem därifrån för ungefär 40 minuter sedan och har nu fixat lite te och kanelbullar och resten av denna dag tänkte jag spendera här i min säng med datorn i knät. Det är väldigt skönt att jag inte börjar förrän vid 11.50 imorgon och slutar redan 14:30 wohoooooo.
 
 
Fan vad jag är taggad på halloween!!!
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0