förlåt

2013-10-10 | 20:18:01 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
mycket ursäkter och lite bloggning på den här bloggen men hade det största provet någonsin i tisdags så har pluggat galet mycket till det och sen stukade jag foten på fotbollträningen senare på tisdagkvällen så har inte kunnat träna eller övningsköra (fick körkorttillstånd i måndags så hade planerat att övningsköra på onsdagen och det gick ju sådär..) och har cup i helgen som jag är osäker på om jag kommer kunna spela och var såååååå himla sugen :( Så är inte så taggad på livet just nu, håller tummarna att foten ska vara läkt till cupen på lördag men får se :/
Här kommer i alla fall lite bilder från de senaste dagarna:
kanelbullens dag förra fredagen så skolan fixade så att man fick köpa bullar på 7-eleven på matkortet,asgott!
Dagens outfit i tisdags:
Linne: Bikbok
Svarta jeans: Dr.Denim
Mössa: Pappas
min fina ankel igårkväll svullen trots att jag stannade hemma från skolan och bara låg i sängen hela dagen:(
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0