Fotboll

2013-10-28 | 19:54:20 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej har inte bloggat sen i torsdags, jag vet men har faktiskt varit på träningsläger i helgen så har inte haft tid och när jag kom hem igår var jag jättetrött så gick och la mig jättetidigt. Det var i alla fall jätte kul. Vi bodde i en scoutstuga i järfälla och vi hade ett långt träningspass på lördagen och på söndagen åkte vi hem till tyresö igen och körde match på ip vid 5. Min första match på länge då jag stukade foten för några veckor sen och i torsdags förra veckan var även första gången jag tränade efter det och min fot funkade bra hela första halvlek och halva andra innan jag råkar trampa snett när jag ska gå och hämta bollen för att kasta inkast!! Det var inte ens i en matchsituatio nutan jag gick bara utanför planen för att hämta bollen så trampa jag snett och kundei nte köra mer, segt :s hittade i alla fall en 20 på vägen hem som gjorde mig lite gladare. Idag har jag tagit det lugnt hemma, har jobbat och träffat hannah och sen nu på kvällen har jag jobbat lite mer och kollat på tv med mamma och snart ska jag träffa emelie, emlie och malin för att bara ta det lugnt :) 
Bild från igår, ser ni mig som blundar där i bakgrunden?..
Fick denna fina present på träningslägret :)!
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0