ledig

2013-10-14 | 21:52:20 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej,hej. I helgen har jag bara tagit det lugnt pga min stukning, både i fredags och lördags var jag hemma hos mig på kvällen och kollade film med malin, emelie och emelie. I söndags åkte jag och kolla på mitt lag när de spela cupen och sen senare åkte familjen på middag hos morfar som fyllt år. Hade matteprov idag som gick åt helvete, kunde inte tänka alls, hade helt stopp i huvudet och kommer antagligen få f :( Men efter skolan drog jag i alla fall till gymmet och mötte upp jossan, jätteskänt då jag inte kunnat gymma sen förra måndagen. Körde armar och rygg. Är ledig imorgon då vi har språkdag och min italienskalärare bestämt att istället för att ha lektioner imorgon vill hon ta med oss på italiensk bio på torsdag kväll vilket är supermysigt :) Så imorgon är jag ledig och tänkte dra till gymmet pådagen och köra lite ben och rumpa och sen på kvällen har jag fotbollsträning, får se om jag går på den eller ej då jag inte vill riskera att stuka igen, förra gången jag stukade foten stukade jag den 4 gånger till direkt efter:s
har inge nytt så bjuder på en gammal bild när jag hade flätat sidecut
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0