Never Let Me Go

2013-10-20 | 22:23:04 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Okej så uppdateringen har varit väldigt dålig de senaste dagarna och anledningen, från min sida i alla fall, är helt enkelt att jag inte haft något intressant att skriva om, jag har bara varit i skolan, umgåtts med Jonte, pluggat och träffat Malin. Jag lovar att bättra mig med bloggningen men just nu är det lite segt när jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om men men. Imorgon så är det i alla fall skola och efter det så ska jag träffa världens bästa Jonathan och vi lär ju bara ta det lugnt och se en film eller något. Föresten så fick jag årets skolfoton i fredags och om jag ska vara helt ärlig så blev jag faktiskt helt okej, i alla fall på ensamfotot.
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0