oj

2013-10-23 | 21:50:53 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Oj tiden går snabbare än vad man tror, trodde att jag hade bloggat i förrigår men det var tydligen förra tisdagen :O Har i alla fall inte hänt så mycket speciellt. Fredagen spenderades på tjejmiddag hos ruta i min klass. Lördagen spenderades först på dagen i farsta centrum med jossan och sen åkte jag direkt hem till min morbror och moster där jag åt middag och sov och vi hade filmkväll, jättemysigt. På söndagenblev jag hemskjutsad runt lunch och resten av söndagen plugagde jag förutom vid 5 då jag drog på ett spinningpass med ammi, så himla svettigt. Måndags vare skola sen gym och köra armar/rygg, tisdag vare skola sen gym och köra ben/rumpa och idag vare skola och sen gym och köra mage. Har alltså inte varit så spännande och imorgon tänkte jag försöka gå på fotbollsträningen med min stukade fot, är fortfarande svullen :/ 
outfit från förra fredagen, typ första gången jag hade kjol. Alla kläder var maddes förutom:
Svarta knästrumpor (som inte ens snyns på bild): Lindex 
Mössa: Ica maxi haha
Detta var det som jag köpte i farsta, lite bas saker bara :)
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0