wooopsie

2013-10-24 | 20:14:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Anledningen till att jag inte bloggat så mycket de senaste dagarna är faktiskt för att jag har spelat LoL. Jonte har börjat spela allt mer på sistonde så jag tänkte då försöka intressera mig lite för hans "hobby" och laddade ner LoL och det visade sig vara riktigt kul så har glömt bort bloggen lite och spelat det istället. Det är självklart inte det ända som jag gjort utan har även pluggat då jag hade ett prov i religion igår och har ett prov i naturkunskap imorgon. Är verkligen osäker då vår natur-lärare varit så flummig och knappt gått igenom det vi ska ha på provet men men, det får bli som det blir. Men nu ska jag kliva in i duschen och sedan fortsätta plugga.
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0