En gång ginger, alltid ginger.

2013-09-21 | 17:25:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Under de dagar som jag inte bloggat så har jag umgåtts med Jonte, pluggat och latat mig. Igår så hämtade min mormor mig efter skolan och så åkte vi och köpte massa hårfärger och nu så har jag nästan min riktiga hårfärg igen, vilket jag nog inte haft sedan jag gick i 5:an, dock så är den lite för mörk så jag ska slinga håret lite snart. Jag har även klippt mig så mitt hår känns superfräscht, jag var rädd att det skulle bli jätteslitet eftersom vi använde den starkaste blekningen men det gick väldigt bra, lite ojämnt men det fixas när vi sedan slingar.
 
Idag så åkte jag och mormor till sickla för att jag skulle köpa ett par träningsbyxor och en ansiktskräm. Sedan efter det fikade vi lite hemma hos min moster och sedan släppte mormor av mig hemma. Nu har jag ätit middag och sitter i min säng och funderar på vad jag och Malin ska hitta på ikväll, några förslag?
 
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0