Glömsk

2013-09-30 | 21:43:44 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Nu är det så att jag helt hade glömt bort att jag hade en blogg. Men sen förra gången har jag spelatlite fotboll, varit på tjejmidadg och tagit det lugnt, en ganska lugn helg helt enkelt. Idag var jag i skolan och sen pkte jag hem och tog en tupplur ovh lite senare tog jag en nästan 2 timmar lång pw med jossan. Nu håller jag på och lyssnar genom hela min spotifylista och kollar runt på lite tattoos, är så jävla sugen men  kommer aldrig få göra innan jag fyllt 18... Men börjar 13:15 så kanske till och med hinner med att lägga in en dagens outfit eller något imorn, om jag kommer ihåg att jag har en blogg förstås ... ;) 
facelook
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0