mah na mah na

2013-09-27 | 18:54:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Gårdagens schema:
 
8:30-15:45 skola
16:45-20:00 körkortskurs
20:30-23:00 plugg, ansiktsmask, nagel fix och färgning utav ögonbryn+ögonfransar
 
 
Dagens schema:

9:20-15:30 skola
15:30-00:00 plugg plugg och ännu mera plugg
 

Som ni ser har mitt liv inte varit så jätteintressant den senaste tiden och kommer inte heller att vara det idag vilket innebär att jag inte har så mycket att blogga om. Jag har 4 läxor som jag måste göra under helgen varav en av dom är förberedelse inför prov. Sedan så släpper One Direction biljetter till sin nästa sverige konsert imorgon kl 9 vilket för mig innebär att gå upp klockan 6 ungefär och jag behöver då gå och lägga mig hyfsat tidigt ikväll. Dessa 2 faktorer har alltså lett till att jag bestämt mig för att stanna hemma och plugga på en fredag vilket egentligen är emot min princip, men ibland får man lov att göra undantag.
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0