Orientering

2013-09-25 | 11:35:00 | Kategori: Johanna | 0 kommentarer
Hej,hej, glömde helt bort att blogga igår. Men orienteringen gick sjuuukt bra, fick A!!! seiröst jag hade liksom tänkt byta till e-banan men sen orkade jag inte och har varit jättenervös för det här och det gick verkligen jättebra. Jag tillhörde till och med dom i klassen som behövde extrahjälp för att han var rädd att vi inte skulle nå E. För A skulle man hitta 15 kontroller på 1 och en halvtimme och för C skulle man klara 15 på 2 och en halvtimme och jag kom in på 1 h och 22 min. Satsade inte ens på A när jag sprang iväg och insåg inte ens att jag kunde få det förens jag hade 3 kontroller kvar och det bara hade gått 1 h och 5 minuter. Blev i alla fall jättenöjd. Åkte hem och tog det lugnt och på kvällen drog jag på träning men kändes som att jag hade en sträckning på g i baksida lår så var tvungen att åka hem. Dränkte benet i tigerbalsam och idag känns det mycket bättre vilket är väldigt tur då jag har match ikväll. Bloggar mer sen när jag kommer hem. Juste faaan vad kallt det är idag, helt sjukt.
två instagrambilder från i fredags
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0