Plugg och Geordie Shore

2013-09-25 | 18:42:31 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Det här kommer bli ett kort, ganska ointressant inlägg så ni vet.
Den här dagen har varit plågsamt långsam och det känns som jag varit i skolan minst 12 timmar idag fast jag började 9 och slutade 10 i 4.... Efter skolan så åkte jag hem och la mig i sängen för att vila och kolla på senaste säsongen av Geordie Shore. Till middag blev det hämtmat vilket för mig innebar kebabrulle så jag är äckligt jäkla mätt nu vilket känns sådär. Nu ska jag i alla fall ta bort mitt smink (hade klassfoto så fick lov att sminka mig till skolan imorse), kolla på 2 avsnitt av Geordie Shore och till slut plugga massor av religion då jag har prov imorgon.
 
 
lol
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0