Stockholm

2013-09-18 | 21:29:00 | Kategori: Madde | 0 kommentarer
Dagens tankar:
Jag älskar stockholm
Jag vill ha sommar men samtidigt höst (scizofren varning?)
Är man ungdom och befinner sig på offentliga platser, ex buss, affär mm. blir man nästan alltid hatad per automatik
Varför finns det inte fler Brad Pitt:s?
Smoothie och Oskar Linnros är kärlek
Kan min pojkvän pallra sin lata röv hem till mig någon gång så att vi kan mysa och gosa?
Skola är bajs
 
Det här ett litet utdrag från vad min hjärna tänkt på idag och jag fetade tanken om att man som ungdom känns oönskad överallt förutom hemma då det är det jag tänkt mest på idag. Jag grundar detta faktum på tyvärr otaliga egna upplevelser, till exempel då jag och Emelie blev påhoppade av en äldre dam som kom fram till oss när vi åt lunch och skrek att vi utförde tyst mobbning mot henne och använde uttrycket "jävla ungdomar" x antal gånger fastän vi inte gjort något annat än att mumsa på lite yogurt och pratat om helgens händelser (personalen fick leda henne ut). Jag är medveten om att detta är ett extrem fall men seriöst, som ungdom är man lite extra utsatt för oprovocerade spydigheter när man rör sig offentligt.
 
Och nu över till något helt annat, en bild på dagens otroligt fabulösa facelook & outfit (de vill säga inte alls speciellt fabulös, ps varning för grotesk utväxt):
 
 
Kommentarer från er Söta Läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0